KURULUM
DANIŞMANLIK
SÖZLEŞMELİ DESTEK
PROFESYONEL SERVİS
EĞİTİM
BÖLGESEL DAĞITIM KANALLARI
LOJİSTİK

SÖZLEŞMELİ DESTEK

SÖZLEŞMELİ DESTEK HİZMETLERİ

Artan uzmanlık çeşitliliği ve artan uzmanlık gereksinimi, kurumların belirli uzmanlık alanlarında kurum dışından destek almasını gerekli kılmaktadır.

Ametis Teknoloji olarak, müşterilerimize istenilen Hizmet Seviyesinde aşağıdaki uzmanlık alanlarında , Teknik Destek Hizmeti sunmaktayız:

Bu hizmetler ilgili sertifikalara sahip, deneyimli uzmanlarımız tarafından sağlanır. Önerilen başlıca Hizmet Seviyeleri şunlardır :

  • Arıza durumunda, yerinde ve/veya uzaktan destek hizmeti (5/8 veya 7/24)
  • Yukarıdaki hizmet içeriğine ilave olarak, önceden belirlenen günlerde müşteri yerinde performans analizi, sistem loglarının incelenmesi, fix/firmware/patch danışmanlığı, depolama kapasite planlaması vs. gibi hizmetler
  • Release/versiyon yükseltme planlama, danışmanlık ve uygulama hizmetleri

Bu hizmetler arıza durumunda (per call) veya yıllık destek anlaşmaları satın alınabilir.